43101
Książka
W koszyku
Autor
Drucker Peter F. (1909-2005). Zarządzanie sobą Autor Goleman Daniel (1946- ) Jak zostać liderem Autor Porter Michael E. Jak siły konkurencyjne kształtują strategię Autor Opie Tina Jako lider zachowaj autentyczność Autor Kim W. Chan Strategia błękitnego oceanu Autor Mauborgne Renee Strategia błękitnego oceanu Autor Bower Joseph L. Przełomowe technologie Auor Christensen Clayton M. Przełomowe technologie Autor Kotter John P. Przewodzenie zmianom Autor Herzberg. Frederick Odwieczne pytanie: jak motywować pracowników? Autor Amabile Teresa M. Potęga drobnych sukcesów Autor Kramer Steven J. Potęga drobnych sukcesów Autor Sehgal Kabir Dlaczego należy mieć (co najmniej) dwie ścieżki kariery Autor Hill Linda A. Stawanie sie szefem Autor Reardon Kathleen Notatka służbowa, którą każda kobieta trzyma na biurku Autor Chamorro-Premezic Tomas Dlaczego tylu niekompetentnych mężczyzn zostaje liderami? Autor Livingston Robert Jak działać na rzecz równości rasowej w miejscu pracy Autor Cialdini Robert B. Wykorzystywanie naukowych podstaw perswazji Autor Rogers Carl R. Bariery i furtki w komunikacji Autor Brynjolfsson Erik Możliwość sztucznej inteligencji Autor McAfee Andrew Możliwość sztucznej inteligencji Autor Davenport Thomas H. Analityk danych: najseksowniejszy zawód XXI wieku Autor Patil D.J. Analityk danych: najseksowniejszy zawód XXI wieku Autor Grant Heidi Dziewięć rzeczy, które ludzie sukcesu robią inaczej Autor Oncken Jr. Wiliam Czas menedżera: kto ma małpę? Autor Wass Donald L. Czas menedżera: kto ma małpę? Autor Blank Steve Dlaczego szczupły start-up wszystko zmienia Autor Gothelf Jeff Miejsce dla metod zwinnych jest w całej organizacji Autor Nickisch Curt Trzy typy liderów innowacjnych firm Autor Topping Nigel Czy wasza firma jest przygotowana na neutralną węglowo pzyszłość? Autor Brown Tim Myślenie projektowe (design thinking) Autor Levitt Theodore Krótkowzroczność marketingu Autor Weinzierl Matt Nadeszła era komercjalizacji kosmosu Autor Sarang Mehak Nadeszła era komercjalizacji kosmosu Autor Berinato Scott Ten ból, który odczuwasz, to żałoba Autor Edmondson Amy C. Bezpieczeństwo psychiczne w hybrydowym miejscu pracy Autor Mortensen Mark Bezpieczeństwo psychiczne w hybrydowym miejscu pracy Autor Hamel Gary Zamysł strategiczny Autor Prahalad C.K. Zamysł strategiczny Autor
Gatunek
"Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in. - Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię, - Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji, - Tim Brown o myśleniu projektowym, - Linda A. Hill o stawaniu się szefem, - Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej, - Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji, - Robert Livingston o równości rasowej w pracy, - Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy, - Robert B. Cialdini o nauce perswazji, - W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu, - Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym, - Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.
Status dostępności:
Lisiec Wielki Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: HBR At 100: The Most Influential And Innovative Articles From Harvard Business Review's First Century
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej